Six Guns Review (Android)

Reputatie : 7
Data de inscriere : 23/12/2011
Varsta : 27
Localizare : Fetesti

Six Guns Review (Android) Empty
MesajSubiect: Six Guns Review (Android)   Six Guns Review (Android) Icon_minitimeJoi Apr 26, 2012 10:40 am

Avand in vedere ca mai tot romanul are la indemana un smartphone in ziua de azi, ar fi pacat sa ratati unul dintre cele mai interesante jocuri pe care le-am incercat vreodata pe un smartphone Android. E vorba despre Six Guns, titlu al celor de la Gameloft, care era deja disponibil pe iOS de ceva vreme. Asteptati-va la o experienta oarecum similara cu Red Dead Redemption adica un soi de shooter third person in Vestul Salbatic, cu puternice elemente de sandbox.
Six Guns Review (Android) Gameloft-s-Six-Guns-for-Android-1024x576-580x326
E important sa aflati ca acest joc este disponibil gratuit si ca va manca ceva memorie pe telefoanele voastra Android, unde la 200 de mega. O fi jocul gratuit, dar modul in care face bani producatorul sau este prin metoda Freemium, deci va trebui sa cumparati tot soiul de upgrade-uri, arme si obiecte. Puteti cumpara chiar si straie mexicane, sau o super arma numita Gatling Annihilator, unele costand chiar 8 sau 9 dolari. Retineti si ca in loc sa explorati desertul cautand misiuni puteti sari direct la fiecare misiune principala, eliminand elementul de sandbox. Misiunile includ dueluri mexicane… cu mexicani, curse cu cai, domnisoare de salvati sau pur si simplu gasirea unor obiecte in pesteri.

Cowboy-ul nostru o putea lua agale pe jos sau isi poate chema calul cu o simpla fluieratura si apoi ii poate da pinteni pentru a se deplasa mai rapid dintr-o directie in alta. Puteti chiar si trage cu arma de pe cal, iar navigarea in mediul din joc se realizeaza cu un stick analogic virtual aflat pe ecran. Cursele de cai sunt total anoste si nu ofera pic de amuzament. Ele depind in mare masura de calul pe care il folositi: daca e lent cursa e ca si pierduta, deci trebuie cumparat un armasar mai bun.
Six Guns Review (Android) 51-580x326
In ce priveste duelul cu pistoale, toate sunt bune si frumoase cata vreme stati la distanta. Veti da headshoturi nenumarate cu revolverul din dotare, dar cand sunteti la 30 de centimetri de tinta camera o ia razna si va veti trezi impuscat de cele mai multe ori. In plus, inamicii ies din pereti si chiar voi puteti ramane blocati intr-o stanca intr-o pestera. Inainte de a ma arunca intr-o tirada pe seama acestor probleme, retineti ca acesta este un joc distractiv totusi si trebuie tinut cont ca el ruleaza pe o tableta sau un smartphone, deci pretentiile scad, fata de un joc pentru PC.

Partea mea preferata la acest joc sunt duelurile in camp deschis, in care puteti crea strategii, sa va ascundeti in spatele unor cutii si toate astea in conditiile in care AI-ul nu va va da prea mare bataie de cap. Daca vreti sa intrati in pielea personajului principal aflati ca pe el il cheama Buck Crosshaw si pe langa cowboy si mexicani cu pistaole el trebuie sa se lupte cu zombii sau vrajtoare. Dupa cum am spus povestea este zero si veti simti zero evolutie de-a lungul ei, deoarece evenimentele se intampla dezlanat si fara legatura intre ele.

Six Guns Review (Android) Six-Guns-android-caotic4
Noroc ca avem o harta relativ mare, presarata cu questuri variate, de la trasul la tinta in vreme ce galopati, la vindecarea unui om muscat de unsarpe, invadarea unei tabere de inamici si impuscaturi in masa in desert. Noroc ca inamicii devin o idee mai puternici si mai bine dotati la capitolul arme pe masura ce progresati, altfel puteam juca Six Guns cu ochii inchisi. Pe final va recomand sa jucati Six Guns, dar in doze mici, deoarece dupa mai mult de o ora din acest western va veti plictisi. Trebuie sa recunosc ca mi-a placut totusi grafica, muzica si atmosfera acestui joc, care reda destul de bine spiritul de coiot nervos care vaneaza zombii si cowboy. HardZoneGaming acorda o nota de 6.5 si speram ca urmatorul titlu de la Gameloft va fi mai bun, sau macar va avea o poveste.

Six Guns Review (Android)