wait - Cand un T urcă pe scară iar CT il asteaptă sus si il omoară
under - Cand un T sare de pe un block pe altul iar un CT sta jos sub LJ inainte ca acesta să sară
ljr - LongJumpRecord, adica cat ai sarit tu cel mai mult, asta trebuie sa ții tu minte
cjr - CountJumpRecord, adica cat ai sarit tu cel mai mult, asta trebuie sa ții tu minte
cj - CountJump, se face din DUCK si JUMP, vedeți pe youtube
lj - LongJump se face din JUMP, vedeți pe youtube
run - Atunci cand un T fuge de rupe de un CT cand îl vede sau cand îi da smoke si fuge
block - Cand un CT/T sta pe scara intenționat blocanduși adversarul
Acum sa rezolvam o problema gravă!
Mulți mă întreabă "Cât are LJ?", "Cât are CJ?", o întrebare extrem de STUPIDĂ.
Trebuie sa înțelegeți ca distanța dintre 2 blockuri se măsoară in unități nu in LJ si CJ.
Cand primul block are coordonata Z[adica înălțimea mai mare de 70+ de unități atunci daca vreți să săriți din LJ, trebuie sa sariti cu 12 unități mai departe de margine, adica trebuie să aveți JUMPOFF 12+.Dacă vreți să săriți din CJ,BJ,SCJ, orice altceva atunci puteți sării fix de pe margine.
Deci cand un block este mai înalt de 70 units, atunci din LJ are cu 12 mai mult.
Kamikaze atunci cand te arunci dupa un jucator sa il omori si imediat dupa ce il omori/ii dai damage mori. (pierzi tot hp-ul)
Damage jumper atunci cand te arunci dupa un jucator si pierzi hp (poti sa ai 100 si sa pierzi 99 hp si sa ramai cu 1 hp sau 82 sa pierzi doar 2 sa ramai cu 80) ca sa il prinzi mai usor.
Slower atunci cand un cts este prea incet si ramane foarte rau in urma si ajunge din slow sa fie waiter.