Interstellar Marines [REVIEW]

Data de inscriere : 23/12/2011
Varsta : 27
Localizare : Fetesti

Interstellar Marines [REVIEW] Empty
MesajSubiect: Interstellar Marines [REVIEW]   Interstellar Marines [REVIEW] Icon_minitimeMier Apr 04, 2012 3:41 am

Interstellar Marines [REVIEW] Interstellar-Marines-7
Stiti bine ce este asta nu? Un joc de facebook! Probabil unul dintre cele mai cunoscute si jucate in acest moment. Farmville are milioane de fani si reuseste sa genereze cam tot atat venit cat un joc de console sau pc de categoria A. Totusi, nu el este obiectul materialului de astazi la categoria joc gratuit, ci Interstelar marines, un Shooter ce il poti juca de la serviciu chiar din browser-ul tau.

Dupa cum spunea si prezentatorul nostru Dan intr-o introducere precedenta, daca este gratis nu inseamna ca este si bun. Ei bine Interstelar marines vine sa infirme aceste spuse, ca un joc gratuit ce il poti juca chiar in browser-ul tau, joc ce vine direct din Danemarca. Fiind un shooter la baza, jocul nu este inca in stadiul complet, ceea ce poate vedea publicul fiind mai mult un beta decat orice altceva, dar felul in care este realizat spune multe de capabilitatile de programare ale unor tineri pasionati. Interstelar Marines in acest moment dispune doar de doua moduri, care chiar daca par a fi limitate, pot oferi ceva destindere intr-o pauza. Obiectul jocului este destul de simplu in acest caz. Fie iti incerci mana tragand la tinta si incercand sa dobori scorul altor jucatori, fie incerci sa supravietuiesti valurilor de drone ce te ataca continuu intr-un labirint. Povestea si ea nu este cine stie ce, incercand totusi sa dea acel sentiment realist cu care jocuri precum Crysis ne-au obisnuit, actiunea acestuia desfasurandu-se intr-un viitor apropiat. Tu esti un soldat ce se pregateste pentru a infrunta pericolele ce urmeaza sa le intampini, povestea din spate spunandu-ti ca omenirea are nevoie de cei mai buni dintre cei mai buni pentru a incepe colonizarea planetelor din afara sistemului solar. Asa ca tot ceea ce faci tu in acest beta este sa te antrenezi pentru misiunea propiuzisa.

Dupa cum spuneam si mai devreme, jocul dispune momentan de doua moduri, altele fiind pe drum chiar in momentul in care vizionati acest material, obiectul final fiind dezvoltarea unui joc intreg gratuit pe care il accesezi din browserul tau. Daca in primul mod doar tragi la tinta, cel de al doilea, Running Man, este pe departe cel mai incitant, fiind destul de bine realizat, atat din punct de vedere grafic cat si al gameplay-ului. Armele si controlul personajului, mai ales ca vorbim de un browser base game, sunt extrem de bine implementate in mecanica jocului, astfel facand din acesta, pana in acest moment, cel mai bun joc de aceasta natura la ora actuala. Daca modul survival incepe usurel, cat se te familiarizeze cu controlul si ceea ce vrea jocul de la tine, dupa cateva astfel de misiuni acesta va adauga nivel peste nivel de dificultate, fiind similar la acest punct cu Left 4 Dead, valuri peste valuri de drone atacandu-te. Si chiar daca vorbim de niste robotei care iti dau palme la propiu, inteligenta acestora este redutabila, fiind destuld e greu sa ii eviti sau sa ii fentezi in anumite cazuri.

Oare de ce nu vedem astfel de jocuri si pe Facebook? Nu stim inca, dar cert este ca un joc cu un asemenea potential poate face multe, mai ales ca un titlu gratuit. Interstellar marines este inca intr-un stadiu beta, dar promite multe in acest moment, dar pe langa asta, posibilitatea de a atasa la o experienta, si asa destul de cizelata, o campanie de cel putin 12 ore dupa cum au spus producatorii, promite destul de multe.

Interstellar Marines [REVIEW]